DEMAM

assalamualaikum....uyhuu3...hari ni tak larat...kena demam sejak semalam....yhuu2...
gan cuaca kat cini yang tak menentu...hujan panas....hujan panas...agrhh...tak suka gan batok, selesma...badan lagi rasa nak rendam dalam air jerk...tapi sejuk..uyhuu3...ya ROBBI...tak baik aku mengeluh...nih cuma ujian kecil yg TUHAN bg...nak uji hambanyer...kesakitan ini pertanda dosa2 kecil diampunkan....ujian...reDha...
tapi itula...kiter sebagai hambanyer pasti tak nak rasai demam nih kan....buat kiter tak selesa, tak der mood...pedih mata2 nih ha...tak derk selera lagi uollz....nak masak pun tak larat, hari nih juz makan roti telur, horlick gan milo jerk...lapar tapi tak der selera...mau makan bubur....tapi...saper nak mask...nampaknyer makan kat luo la malam nih...kalu aku buat bubur, aku kena masak lauk lain lak...husband aku tak suka bubur nasik yg dimasak o jerk..dia mesti nak kena buat sup taruk ayam...tapi beza gan aku..bubur o gan kicap n ikan masim dah ok bg aku...arghhh...tak larat...nak telan penadol, tak berani...semalam terbaca kesan akibat terlalu mgambil penadol..bahaya upernyer...lama dah aku tak demam...masa pregnant ni la aku rasa demam...uyuuu3..nak g klinik...rasa malas...malas nak manjakan diri gan ubat2...boleh ker cam tuh...bosan la nak telan ubat nih...uyhuuu
tak per la...esok lusa baik la...6t...

No comments:

Post a Comment