RindunYer blog aku

assalamualaikum....hari nih dah 4.4...uyhuuu3...lamanyer aku tak on9....bil broadband aku dah tertunggak 2 bulan..uyhuuu3....nanti la...bukan aper, umah tok aku nih dah ader strymix...so gunala apa yg ader...tapi aku malas nak on9..mengadap laptop nih uhyhuuu3..tuh yg tak berupdate...biasala bila balik kg...banyak benda yg nak dibuat...n disembang....

u ollz...ingat semalam baby dah nak kuor....tp..dia tak mau kuo lg, ....siksanyer menanti....hanpir 20 hari dah aku balik kg....baby mau jd rakyat ganung eheee2...tak kisahla...janji aku selamat n berada dekat gan mak aku...sakit2 senang...bila dekat gan family...nih pun aku masih lagi menahan sakit perut, pinggang....mak sedara aku cakap isyarat tuh...uyhuuu2....aku rindu kat hubby aku uyhuuu3....asyik tanyer jer...bila nak kuo..dia nak balik kg...yhuu3....aku rasa hubby aku tak sempat sambut babyku nanti....uyhuuu3..yerkla...nak suruh balik kan..tak kuo pulok..rugi cuti...nnati sakit nak g hospital aku kol suruh balik.....

bila la pulok agaknyer aku buat entry baru....nnatila....pas bersalin kot....doakan sya selamat...hari nih sangat2 tak larat, nak berjalan pun sakit, asik ulang tolilet..tapi tak nak buang...mulas jerk pewot gan sakit pinggang n tulang belakang....

1 comment:

  1. hehe..itu rutin biasa bagi yg da nak sampai bulan..moga selamat segalanya ek..

    ReplyDelete