BunTing peLamin

seLamat petang uolls...

lama bercuti daripada menaip nih malas lak aku...ermmm...banyak perkara n isu mau ditulis n diceriter, tp cam tuh la...lenguh nak dok lama2 mengadap laptop nih..tp ok la...dapat gak dok atas kerusi, hilang la cikit...eheee..sebenarnya dah lama aku nak tulis sal bunting pelamin nih, tp pham2 la..prob ajer..so..lambat cikit..citer sal bunting pelamin nih agak terkejut gak tp nak buat cam ner rezeki dah TUHAN kasi...terus melekat kan..kan..kan...terima la..tp aku masa nikah ri tuh..priod, siap kena warning lagi leh my mum...biar tunggu 2 3 bulan baru pregnant, enjoy lu...hidup pas kwen 1 bulan 2...eheeee2..tp alhamdulilah hubby aku mau baby cepat, so..2 kali priod aku pregnant..cakap kat mak...hubby aku mau baby..so...reDha gan rezeki ini...

ekk elessssss citer sal aku lak...sebenarnya bunting pelamin nih, sal kawan aku yg sama belajar kat um...masa aku pergi kenduri "wedding" member baru nih...tanpa segan silu g tau kat aku.."sya, aku bunting pelamin...alhamdulilah, aku jawab..hang jugak dok abak mai kat aku mau terus melekat....gelak besar kiter orang..ada geng lg"...tengah asyik makan n jamu selera...member aku pulak g tau..yg pengantin kat depan tuh pun bunting pelamin gak...kawan aku nih nikah bulan 11 hari tuh, tp baru buat kenduri bulan 1 baru nih...alhamdulilah, berkesempatan jumper gan diorang, yg member aku orang kedah ni, nikah bulan 12 hari tuh...so semua dapat baby 2011...bulan jerk lain2



...der jugak orang yg tak dapat terima akikat bila dikabarkan bunting pelamin...aku der kisah, kawan pada kazen aku,..mak dia sanggup suruh anak dia, kawan pada kazen aku nih gugurkan kandungan, marah n kata2 kesat per lg...coz malu!!..der jugak ker orang cam nih..tp ini adalah kisah benar n toi2 terjadi...ishhh..kalau la mak kiter bukan main sronok lg nak timang cucu...kan..kan.. manusia...rambut sama hitam, hati lain2...saper yg tau..eheee2

No comments:

Post a Comment