PHD la pulak...congrate frienD.

malam2 cam nih boring, husband dah mula pergi main futsal gan member2, so gatal nak menaip la eheee malam nih rasa mau buat entry sal bestfriend aku yg tak bis2 belajar n continue study..baru ni jumper n sembang sal study n master...alhamdulilah, dah berjaya submit...tak der aral melintang pakai jubah lg sekali....MASTER!!...bangga ader kawan yg mampu sampai tahap nih, yer la nak d bandingkan gan aku nih...cukup la degree...tak mau la..tambah beban hutang n sakit kepala..sebenarnya senang jerk continue study master nih...ceh wah..belagak lak..tak mau sambung eheee....aku dah merasa siapkan kerja lapangan untuk TESIS um punyer...tp tuh la malas!!..ermm...kawan aku sorang nih, lebih pentingkan study tau....lg tak dapat PHD...lg tuh la tak dapat kahwen, syarat family!...korang rasa cam ner??aku tak sependapatla....blajar2..kahwen2 la bila dah sampai seru...rezeki kan...tp semua itu cam satu trend hari ini...so per2 aku doakan yg terbaik buat dier n berjaya mendapat status PROF MADYA satu hari nanti!..dengar2 citer mau sambung d over sea...INDO kot...maner2 la...dah bnyak tempat over sea dia dah sampai untuk bentangkan kertas kerja....chaYokkk..cayokk....asbah razali



sakinah sidek n mehdi soltanzadeh (pengatin)...gah siapkan master dan phd...sakinah sorang la kawan aku yang sama2 class berani menyahut cabaran batch aku continue study...yg lain..masih diawan awangan mencari kerja yang toi2 menjamin masa depan...masih lag, penganggur bertauliah...kerja pun sekadar untuk menampung keperluan...nasib badan...usahakan lg utuk mndapatkan kerja yg baguszzz!!

No comments:

Post a Comment