ciTer HANI...hubbyku peminat seTia

")..yang malam ni citer hani kan??pg2 b4 g kejer, soalan yg akan diaju kepadaku!...malam rabu, hari selasa...pasti awal dok baring depan tv...nak tenGok citer HANI punyer sal, aku tak tau la sal jalan citernyer ker orrr...pelakon utama citer tersebut!!...tp selalu gak jugak kuo comel la pelakon nih, abang suka tengok muka dia comel!!aikk aku bukan la nak melenting ke per..aku pun kadang ada hero yg aku minat ahahae3, jelesss menjeling gak bila aku puji orang lain tp sekadar minat!!..tak silap aku bnyak jugakla drama yg pernah dibintangi oleh HANI,,,tp seingat aku n hubby aku mulai suker NOR FATHIA nih tak silap dalam slot samarinda tv3 tuh...tajuk citer aku tak ingat...dah lupa aaa...eheee2, tp aku suka watak dier imej bertudung!!





p/s..pe yg best aku suka jalan citer HANI nih...melambangkan keluarga bahagia, aku suka nama UMMU HANI...kasi nama baby la..eheee2...

No comments:

Post a Comment