keSakitan...mula diRasai

adoi la....uyhuuu2....aku dah tak dapat nak jalan...dok lama2 sakit, bila tidok tak dapat bagun...kena pangku nak bangun.. sakit, ada cengkaman kat bawah tu...yhuuu2....adakah ini pertanda baby nak kuo....tp due lambat lg...cam ner nih...aku mintak2 jangan baby kuo lagi...ahad nih nak balik kampung....tungggggu mak aku datang ambik malam esok....aku nengok muka hubby ku dah risau semacam....dia takut beb...ahahahahe2....dia takut...aku cakap nnati temankan aku masa bersalin...dia dah brubah wajah...dia cakap, takut dia pensang nengok aku 6t....arhghhh...TIDAK...TIDAK....aku nak dier ada bersama gan aku....aku nih dah la fobia gan hospital...........takutttttttttttttt.....semua member2 aku dah bersalin....semalam...rakan umah sewa aku pulak dpaksa masuk wad....branak paksa....kak eifa....uyhuuu2....mintak jauh la aku dari benda2 cam nih....kesakitan ini aku tahan....agar aku diberi kekuatan....gosok pewot, jagan kuo lagi....uyhuuu3.....

No comments:

Post a Comment