Kredit Free

celamat petang kawan2.....rajin la pulok tangan nih nak menaip...eheee
tengahari tadi....fone aku bbunyi, ituh tandanyer meseg baru masuk....tapi aku malas la nak bukok...kalu time kul 12 nih..tak der saper2 yg penting pun..bis2 celcom offer....malas nak g ambik n bacer..lain la kul 2 lebih cam tuh...sure husband aku....kalu lagi penting....kol la kan...kan...ermmm...ok lama dah fone aku menyala...ada meseg...lagi aku tak bukok lagi tuh lampu dier menyala bag isyarat....

tiba2...ada panggilan masuk...aik...nombor line selatan nih...013785.....ok aku angkatla...dah orang kol kan...takut anak branak yg dok johor..maner tau, nombor baru....upernyer....dia tanya aku sal kredit, arghhh..melompong aku...kredit aper....ooo dia tersalah reload, salah nombor....aik pelik....nombor dier gan nombor aku lain cam...jerk..aku 013463....tak sama...cam ner tuh...ok la..aku cakap berbaik gan dier aku tak bukak lagi fone..memang ader maseg masuk tadi....aku ckap aku share balik kat nmbor dier....dia rayu2..bukan sikit RM30..tuh....kesian lak kan...tak kaya pun aku kerana topup tuh..nak bergayut gan saper, kredit aku pun tak luok dalam fone aku nih...topup2 pun bis tempoh jerk....ok la aku dah share balik kat dier....
kalu korang cam ner....kasi balik ker...or guna....tak sampai hati la...dia dah kol g tau cara baik kan..aku pun pernah tersalah tulis nombor....ni la kalu reload kan...kan...

No comments:

Post a Comment