Wah hebat, canTiknyer bLog koRang

celamat petang kawan2....alhamdulilah, bertambah cihat cikit hari nih...cuma tak lalui makan jerk lagi....lidah pecah, panaszz....
dari tengahari tadi lagi aku asyik mengadap laptop nih a...buat per?...takkan korang tak leh teka...aku bukok blog korang la..der yang aku berkenan aku follow la...tapi tak der orang follow aku cedih.....ker aku nih tak pandai...al maklumlah budak baru belajar...nak dibandingkan bloggers cam korang yang dah lama tentula terror2 kan...blog pun bukan main..cantik....nak sangat buat cam korang....tapi tak reti....ehhh...kena download ke yg buat baground cantik2 tuh.....jeles la awak wehhhh...menarik....suka sangat tengok....seriusssssszzz aku tak tipu...tapi aku nak balajar gan saper.....tak reti...ada saper2 mau ajar aku tak??....malu lak rasa ahahahe3....

tak per slow2...aku cuba la clik2  maner yang leh clik kan...yerk la nak blajar..so kena try la....boleh ker??..arghhh ader aku kisah....eheeee2....nanti boleh la buat blog cantik cam korang...cam2 warna..cam2 la..gayanyer...cantik..i like!!


No comments:

Post a Comment