beRtukar lagi...takDer rezeKi

assalamualaikum...2 hari dah tak update..laptop antar kedai lagi..uyhuuu3...


u ollzz...aku geram giler2..dah takder rezeki kan...masuk nih dah 3 kali aku tertukar duit RM50.00 gan duit RM1.00...per lagi..bagi free jer kt penjual....uyhuu3 sedih....dah la kena marah...sangat2 sedih...bukan senang nak dpat RM50..uyhuuu3...1st, aku tertukar duit masa tuh aku gah beli makanan kat pasar malam pantai dalam..tak cilap ler aku terbagi lebih..rm50 aku kasi, pastuh duit syiling n kertas seringgit pun aku kasi untuk beli nugget, bebola ikan cam tuh ler....



2nd time...aku beli tudung tak silap...yg nih kat pasar tani putrajaya..biler g tanyer balik..kena marah...leh penjual..nak wat cam ner dah tak der rezeki aku....tapi rasa terkilan la...uhyhuuu3...dan..selasa baru nih..kena lagi...aku rasa aku tak leh ada duit RM50 baru dalam beg duit aku..aku tertukar....yhuuu2...dah serik...tak mau duit RM50...mau yang kecik2 ajerk


No comments:

Post a Comment