jumPer lagi...eheee

assalamualaikum...
...setelah sekian lama menyepi...hari nih dapat on9 n update blog...rindunyer...per2 tq so much buat my hubby kerana berjaya lunaskan bil tertunggak ahahhae2, sebenarnya laptop nih dah 2 minnngu siap, tp baru hari nih aku bkesempatan bukok, ada emgency kat kg..so balik kg...

cam2 citer yg aku "terbacer" kat fb mahupun blog member2...bnyaknyer ..yerla sebulan lebih...tp aku agak terkejut besfriend aku sudah selamat melahirkan baby girl...yg buat aku tak sangka..baru 31w, due kiter orang tak jauh beza hanya seminggu berbeza..n kiter orang nikah hari yg sama 6.6 2010. tp tu la rezeki dier jd mama awal...eheee..tp alhamdulilah selamat, walaupun baby dia kena tahan coz berat hanya 1.4 kg...risau lak aku..sejak 2 malam nih pewot asyik memulas jer....now dah 30w...so kena hati2..per2 pun leh berlaku...

No comments:

Post a Comment