hoBi baRu

hellllllllllllooo...selamat tengahari...mau masak...tp...ermm....sambil tuh, layan blog ler dulu ahhaahhe2

tak der per yang menarik mau dikongsi...tapi, sejak akhir akhir ini...ada satu perangai pelik sal hubby aku, tiap kali balik kejer, keluar basuh keter or pergila maner2 ada sajer buat balik....pokok, tanah, serta pasu bunga...memang aku pelik, kadang2 aku rasa husband aku nih bawak tabiat kot...gan penat2...sibuk nak layan pokok2 la pulak...ermmm...lau kat kampung tak per, banyak ruang..dalam erti kata lain "bebas"...tapi disini gan ruang yang agak terhad...malas nak pikir sal menanam mahupun bela pokok-pokok nih

aku...aku pun minat gak yer..tapi yerla..gan keadaan dok kuaters nih..malas...yerk malas...tp, ok la...masih ader ruang kat balkoni yang besar n ruang dapur(bolehla tanam cikit)...lain macam ajerk rasa, bagun pagi tengok pokok...per lagi, setiap kali balik kejer..soalan cepu emas kena jawab...'siram lum pokok hari nih....??'uyhuuu...tuh yang aku malas....ahhahae2 tapi ok la gak...der la jugak kawan kan..kan...yang penting tanam pokok yang mendatangkan hasil seperti daun limau purut, serai, cabai...tak luper gak pokok2 perhiasan....pas nih balik kg...ambik benih yang ori punyer...ahahhae2..




                                        yang nih betoi2 dah hidup...boleh la, 6t upload pic lain ehee

No comments:

Post a Comment